Inbound Klantenservice Medewerker fonQ België (38 uur)

Omschrijving

Staat de klant voor jou áltijd centraal? Ben jij stressbestendig en flexibel? Lees dan verder en misschien ben jij dan binnenkort onze nieuwe collega!


FonQ staat vandaag aan de start om de Belgische markt te veroveren. Hier hebben we natuurlijk leuke en gemotiveerde mensen voor nodig! Ook voor onze klantenservice willen we zo veel mogelijk een lokale aanpak hanteren en daarom zijn we op zoek naar twee klantenservice medewerkers die vanuit een kantoor ten noorden van Antwerpen onze klanten te woord staan. Natuurlijk word je hierin bijgestaan door jouw Nederlandse collega’s, die niet alleen paraat staan om al jouw vragen te beantwoorden, maar die ook de opvolging van jouw klanten verder opvolgt tijdens jouw afwezigheid (weekends en weekdagen na 17.00 - 20.00 uur).

Wie zoeken we? Je vindt het leuk om in een dynamische en snel veranderende omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is. Je bent een echte teamspeler, wat belangrijk is omdat je samen gaat werken met 30 andere collega’s binnen de Nederlandse klantenservice. We zijn een jong, hardwerkend en hecht team, wat houdt van gezelligheid en waar iedereen klaar staat voor elkaar. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het behandelen van alle vragen vanuit de klant via telefoon, e-mail en social media. Hiervoor sta je veel in contact met je collega's van andere afdelingen om de vragen vanuit de klant zo goed mogelijk te beantwoorden. 


Kort gezegd ga je dit doen:
  • Behandelen van klantvragen via telefoon, e-mail en op termijn social media
  • Administratief verwerken van klantvragen 
  • Contact leggen met verschillende collega’s om klantvragen op te lossen

Vereisten

  • Minimaal bachelor werk- en denkniveau 
  • Ervaring in een klantgerichte omgeving
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, idealiter ook frans
  • Door de dynamische omgeving moet je snel kunnen schakelen; je bent dus flexibel
  • Je bent klantgericht en kan goed luisteren

Je herkent jezelf hierin:
Klantgerichtheid | Flexibiliteit | Mondelinge & schriftelijke communicatie | Luisteren | Kwaliteitsgerichtheid
*Een aantal testen kunnen onderdeel zijn van de selectieprocedure, zoals een persoonlijkheids-, capaciteiten- en drijfverentest

Dit bieden we je, mooi toch?
  • Een warm welkom door ruim 250 jonge, enthousiaste collega’s die jou graag wegwijs maken in jouw nieuwe, dynamische werkomgeving.
  • Als jij groeit, groeit fonQ ook! Er is dus volop ruimte voor persoonlijk ontwikkeling en eigen initiatief.
  • Wij houden wel van een feestje. Gezellige feesten en borrels: ben jij van de partij?
  • Korting op ruim 65.000 mooie producten. Opgepast: hier word je hebberig van!

Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button hieronder. Je kunt je reactie richten aan Karin Hermans (Recruiter bij fonQ). Wie weet tot snel!