Showroom- en Klantenservicemedewerker

Omschrijving

Staat de klant voor jou áltijd centraal? Ben jij stressbestendig en flexibel? Lees dan verder en misschien ben jij dan binnenkort onze nieuwe collega! 

We zijn voor onze afdeling klantenservice op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega. Je vindt het leuk om in een dynamische en snel veranderende omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is. Je bent een echte teamspeler, wat belangrijk is omdat je samen gaat werken met 30 andere collega’s van de klantenservice. We zijn een jong, hardwerkend en hecht team, wat houdt van gezelligheid en waar iedereen klaar staat voor elkaar. 

Het betreft een combinatiefunctie waarin je standaard op zaterdag in de showroom meewerkt en daarnaast de functie van klantenservicemedewerker bekleed. 

In onze vernieuwde showroom ben je het visitekaartje en eerste aanspreekpunt voor de klanten van fonQ. In onze showroom doen onze klanten inspiratie op en vragen ze jou om advies. 

Als klantenservicemedewerker ben je verantwoordelijk voor het behandelen van alle vragen vanuit de klant via telefoon, e-mail en social media. Hiervoor sta je veel in contact met je collega's van andere afdelingen om de vragen vanuit de klant zo goed mogelijk te beantwoorden. 

Onze klantenservice is geopend van 09.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 17.00 uur.  Je kunt zowel fulltime als parttime aan de slag vanaf minimaal 24 uur. 

 

Kort gezegd ga je dit doen:

  • Behandelen van klantvragen via telefoon, e-mail en social media en face-to-face in de showroom.
  • Administratief verwerken van klantvragen 
  • Contact leggen met verschillende collega’s om klantvragen op te lossen

Vereisten

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau 
  • Minimaal 24 uur beschikbaar, waaronder elke zaterdag van 09:00 - 17:00
  • Ervaring in een klantgerichte omgeving
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 
  • Door de dynamische omgeving moet je snel kunnen schakelen; je bent dus flexibel
  • Je bent klantgericht en kan goed luisteren

Je herkent jezelf hierin:

Klantgerichtheid | Flexibiliteit |Mondelinge & schriftelijke communicatie | Luisteren | Kwaliteitsgerichtheid   

*Een aantal testen kan onderdeel zijn van de selectieprocedure, zoals een persoonlijkheids-, capaciteiten- en drijfverentest. 

Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button hieronder en dien je cv en motivatiebrief in. Je kunt je reactie richten aan Manon Baars (HR Projectmedewerker bij fonQ). Wie weet tot snel!