Webcaremedewerker Klantenservice

Omschrijving

Heeft Twitter geen geheimen voor jou? Deel jij elke leuke update met je vrienden op Facebook? En is jouw Nederlands vlekkeloos en staat de klant voor jou áltijd centraal? Lees dan verder want misschien ben jij dan binnenkort onze nieuwe collega!

 

We zijn voor onze afdeling klantenservice op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die onze webcaredienstverlening op zich neemt en het online visitekaartje van fonQ wil zijn. Je vindt het leuk om klanten te helpen en je ziet altijd ruimte voor een grapje. Je bent een echte teamspeler, wat belangrijk is omdat je samen gaat werken met 30 andere collega’s van de klantenservice. We zijn een jong, hardwerkend en hecht team dat houdt van gezelligheid en altijd voor elkaar klaarstaat. Social media vinden we erg belangrijk. We groeien hier dan ook nog steeds in en investeren in nieuwe technieken zoals bijvoorbeeld chatbottechnologie.

 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het behandelen van alle vragen van de klant via social media. Daarnaast kan het zijn dat het contact met een klant voortzet via e-mail. Om de klant goed te kunnen helpen, sta je veel in contact met je collega's van andere afdelingen. We zoeken iemand die doordeweeks overdag beschikbaar is. Je kunt zowel fulltime als parttime aan de slag vanaf minimaal 24 uur.

 

Kort gezegd ga je dit doen:

  • Behandelen van klantvragen via social media (WhatsApp, Facebook, Twitter en Chat) en af en toe via e-mail
  • Administratief verwerken van klantvragen 
  • Contact leggen met verschillende collega’s om klantvragen op te lossen

Vereisten

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau 
  • Ruime ervaring met social media
  • Ervaring in een klantgerichte omgeving
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Engelse taal is een pré 
  • Door de dynamische omgeving moet je snel kunnen schakelen; je bent dus flexibel
  • Je bent klantgericht en kan goed luisteren

 

Je herkent jezelf hierin:

Klantgerichtheid | Flexibiliteit |Mondelinge & schriftelijke communicatie | Luisteren | Kwaliteitsgerichtheid   

*Een aantal testen kan onderdeel zijn van de selectieprocedure, zoals een persoonlijkheids-, capaciteiten- en drijfverentest.

Dit bieden we je:

  • Een warm welkom door ruim 250 jonge, enthousiaste collega’s die jou graag wegwijs maken in jouw nieuwe, dynamische werkomgeving.
  • Wij zijn hartstikke lief voor je; goede arbeidsvoorwaarden zijn dus vanzelfsprekend.
  • Als jij groeit, groeit fonQ ook! Daarom bieden wij meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz.
  • Wij houden wel van een feestje. Gezellige feesten en borrels: ben jij van de partij?
  • Korting op ruim 60.000 mooie producten. Opgepast: hier word je hebberig van!
  • Squashen, fitnessen of liever spinnen? Ontdek met de gratis sportpas waar jij in uitblinkt.

Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button hieronder en dien je CV en motivatiebrief in. Je kunt je reactie richten aan Manon Baars (HR Medewerker bij fonQ). Wie weet tot snel!