Customer Support Medewerker

Omschrijving

Wil jij klanten de ultieme fonQ ervaring geven? Kom dan aan boord bij het team van Klantenservice en maak klanten blij met jouw specialistische advies.


Voor de afdeling Klantenservice zijn we ter uitbreiding van het team op zoek naar nieuwe collega’s met een goede dosis energie! Je vindt het leuk om in een dynamische scale-up omgeving samen te werken in een hecht team van 30 collega’s. Je bent het aanspreekpunt voor klanten die een vraag hebben, of je advies nodig hebben. Met jouw oplossingsgerichte mindset is elke klantvraag in goede handen bij jou, of dat nou via telefoon, e-mail of social media is. Je werkt hiervoor veel samen met de fonQ collega’s van andere afdelingen en leert hierdoor snel de organisatie kennen.


De klantenservice is geopend van 09.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Je vindt het dan ook geen probleem om - met enige regelmaat – in de avond en in het weekend te werken. Uiteraard staat hier een mooie extra vergoeding tegenover!

In de eerste maand willen we je graag met de juiste training en begeleiding zo snel mogelijk up and running krijgen en ben je 40 uur per week beschikbaar. Daarna vragen we je beschikbaarheid voor minimaal 24 uur en maximaal 40 uur per week. We proberen hierbij zo veel mogelijk rekening te houden met jouw wensen.

Wat je gaat doen

  • Behandelen van klantvragen via telefoon, e-mail en social media;
  • Administratief verwerken van klantvragen;
  • Contact leggen met verschillende collega’s om klantvragen op te lossen.

Vereisten

Wat je komt brengen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een klantgerichte omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt snel schakelen en bent flexibel;
  • Je bent klantgericht en kunt goed luisteren.

Wat wij je bieden

  • Een vast salaris van € 10,10 per uur met de volgende toeslagen op je uurtarief:
    • +25% op maandag t/m vrijdag tussen 19:00 en 22:00 uur
    • +25% op zaterdag van 14:00 tot 18:00 uur
    • +50% op zondag 09:00 tot 17:00 uur
  • 8% vakantiegeld en een goed (aanvullend) pensioen;
  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime contract;
  • Uitzicht op een vast contract;
  • Leuke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een sportpas en personeelskorting op het uitgebreide Home & Living aanbod bij fonQ;
  • Voordeel op onder andere je ziektekostenverzekering;
  • Flexibiliteit. Werken vanuit huis en flexibel hoe veel je werkt (min. 24 uur per week);
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met o.a. een ruim aanbod aan trainingen via e-learningplatform Goodhabitz;
  • Een goede en informele werksfeer met fijne collega’s en leuke (online) events zoals een pubquiz en borrels (hopelijk ook snel weer op ons fijne dakterras).

Je herkent jezelf hierin:

Klantgerichtheid | Flexibiliteit | Goede mondelinge & schriftelijke communicatie | Luisteren | Kwaliteitsgerichtheid


Sollicitatieprocedure:


Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button. Je kunt je reactie richten aan Dyanne Reidsma (HR Stagiaire). Wie weet tot snel!