Financieel Administratief Medewerker

Omschrijving

Ben jij op zoek naar een leuke finance functie en houd je ervan om je eigen verantwoordelijkheden te hebben? Vind je werken in een dynamische omgeving met een jong en gezellig team leuk? En houd je ervan om structuur aan te brengen? Dan is de functie van Financieel Medewerker bij fonQ echt iets voor jou en zijn wij opzoek naar jou!


Over fonQ

Specialistisch, inspirerend en behulpzaam: als dé online woonboulevard van Nederland en Vlaanderen willen we alle huizen wat fonQ geven. fonQ als snelgroeiende scale-up in Home & Living telt inmiddels ruim 250 medewerkers en maakt een interessante groeifase door, waarin verder ‘opschalen’ en professionaliseren centraal staan. Dit betekent dat we continu op zoek zijn naar de beste specialisten in hun vakgebied, maar ook dat we druk bezig zijn om het talent dat we in huis hebben, optimaal te benutten en verder te ontwikkelen. Geef jezelf én je carrière wat fonQ! 


Over de rol

Voor onze financiële afdeling (8 medewerkers) zijn wij opzoek naar een nieuwe collega. Binnen je team ben je verantwoordelijk voor het verwerken van de inkoopfacturen, crediteurenadministratie en (een deel van) de debiteurenadministratie. Daarnaast bied je ondersteuning aan de verschillende bedrijfsonderdelen van fonQ bij de uitvoering van de financiële taken en help je bij de verschillende periode afsluitingen. Je rapporteert aan de Manager Finance. Wij zijn een jonge afdeling waar hard wordt gewerkt en op een open en directe manier wordt gecommuniceerd.


Wat je gaat doen

  • Verantwoordelijk voor je eigen deel van de inkoopleveranciers, het hiervoor verwerken van de inkoopfacturen en zowel intern als extern aanpreekpunt bij financiële vragen;
  • Bijhouden van de debiteurenadministratie en vragen van de klantenservice beantwoorden;
  • Verwerken en controleren van de giftcardadministratie;
  • Beheren van tussenrekeningen;
  • Opstellen van (balans)specificaties voor periode eindes;
  • Meedenken over (proces)verbeteringen op de administratie.

Vereisten

Hier herken jij jezelf in

  • Mbo+ of hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding op het financiële vlak, bij voorkeur met een aanvullend boekhouddiploma;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring op een (complexe) financiële administratie;
  • Kennis van algemene computersoftware (Windows Office pakket) is vereist;
  • Kennis en ervaring met ondersteuning bij periode afsluiting (maand- en jaarafsluiting) is een pre;
  • Kennis van Navision en handelsondernemingen zijn een pre.


Profiel

Je bent een ervaren professional die door zijn expertise en aanpak zorgt dat de afdeling finance in control blijft ten aanzien van de administratieve processen van deze afdeling en daarmee de onderneming helpt bij het behalen van haar lange termijn doelen; dé online woonboulevard van Nederland worden! Je bent pas tevreden als zaken helemaal correct zijn en alles klopt. Je bent enthousiast en iemand die zaken zelf ziet en oppakt.


Wat wij je bieden

  • Een marktconform salaris (of als freelancer op basis van uurtarief)
  • 8% vakantiegeld en pensioen
  • 24 vakantiedagen op basis van een fulltime contract
  • Laptop
  • Lunch op kantoor (als het weer kan)
  • Personeelskorting op het uitgebreide Home & Living aanbod bij fonQ
  • Voordeel op je ziektekostenverzekering
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met o.a. een ruim aanbod aan trainingen via e-learningplatform Goodhabitz
  • Een 'buddy' die je wegwijs maakt de eerste weken
  • Een goede en informele werksfeer met fijne collega’s en leuke (online) events zoals een pubquiz en borrels


Sollicitatieprocedure:


Enthousiast? Klik dan snel op de reageer-button. Je kunt je reactie richten aan Ali Alkan (Financial Controller). Wie weet tot snel!