Personeelsplanner Logistiek

Omschrijving

Ben jij een ster in het onderhouden van een goede planning én werk je graag bij een bedrijf met een prettige werksfeer? Dan zijn we op zoek naar jou!


Als personeelsplanner logistiek ben je verantwoordelijk voor de urenadministratie van zowel ons vaste personeel als het flex personeel.
Op het gebied van personeelsplanning houd je je bezig met het maken van een juiste match tussen het verwachte aantal orders en het benodigde personeel, waarbij je een sterke focus hebt op een zo kosten efficiënt mogelijk resultaat. Een belangrijk onderdeel van je dagelijkse taken is het onderhouden van het contact met teamleiders, uitzendkrachten en uitzendbureaus én zorg je ervoor dat de personeelsplanning en de verlofadministratie up-to-date is.

Op het gebied van urenadministratie ben je verantwoordelijk voor het monitoren en onderhouden van de urenregistratie middels het systeem ‘Protime’. Hierbij zorg je er dagelijks voor dat alle gewerkte uren worden verwerkt, behandel je eventuele afwijkingen op de gemaakte uren en ben je verantwoordelijk voor de oplevering van een wekelijkse en maandelijkse urenrapportage.

         

Kort gezegd ga je dit doen:

  • Forecast en planning dagelijks op elkaar afstemmen;
  • Aanmelden en ontvangen van uitzendkrachten en nieuwe medewerkers;
  • Gerealiseerde uren bijhouden en verwerken in een rapportage;
  • Het beheren van de mailbox en schakelen (per mail/telefoon) met verschillende partijen intern en extern.

Vereisten

  • Mbo niveau 4 met 1-3 jaar werkervaring;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Communicatief vaardig;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Pre: ervaring met administratieve taken;
  • Pre: ervaring in de logistiek.


Je herkent jezelf hierin:

Nauwkeurig | Inzet | Flexibel | Zelfstandig


Sollicitatieprocedure:

Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button hieronder. Je kunt je reactie richten aan

Fleur Verwiel (Manager Control & Improvements). Wie weet tot snel!