Teamleider Klantenservice Processen

Omschrijving

Staat de klant voor jou áltijd centraal? Ben jij stressbestendig en flexibel? Ben je analytisch ingesteld, kan je goed omgaan met een complexe IT-infrastructuur en doorzie je deze ook? Lees dan verder en misschien ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

Voor onze Klantenservice zijn we op zoek naar een nieuwe Teamleider. Je bent daarbij mede verantwoordelijk voor ongeveer 30-35 fte van het klantenserviceteam en draagt zorg voor een optimaal functionerende klantenservice door processen te optimaliseren.

Als Teamleider Klantenservice Processen ben je verantwoordelijk voor het doorvoeren van procesverbeteringen die zorgen voor een prettigere of snellere ervaring voor klanten en/of medewerkers. Daarnaast stuur je mede het team van ongeveer 35 medewerkers aan die allen net als jij passie hebben voor de producten van fonQ, graag willen mee ontwikkelen met de ambities van fonQ en daarbij de klant centraal stellen.


Kort gezegd ga je dit doen:

  • Je signaleert bottlenecks in processen, systemen of werkwijzen en zorgt voor duurzame, schaalbare, efficiënte en low-cost oplossingen hiervoor. Waar nodig initieer je samenwerkingen met andere afdelingen om dit te doen;
  • Samen met de twee andere teamleiders ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de medewerkers, het faciliteren van optimale werkomstandigheden en de dagelijkse gang van zaken in goede banen leiden;
  • Door data-analyse en door samenwerking met Teamleider Planning/WFM en Teamleider Kwaliteit mogelijke potentiële procesverbeteringen signaleren, vragen beantwoorden van medewerkers en feedback geven op functioneren;
  • Aanspreekpunt voor medewerkers en hier in vertrouwen mee omgaan om een veilige werksfeer te waarborgen.

Vereisten

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een klantgerichte omgeving, bij voorkeur als leidinggevende;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, vloeiend Engels is een pre;
  • Je bent zelfstartend en analytisch ingesteld;
  • Je kunt goed omgaan met een complexe IT-infrastructuur en doorziet deze ook;
  • Door de dynamische omgeving moet je snel kunnen schakelen. Je bent dus flexibel en hebt gevoel voor wat er speelt binnen de afdeling.


Je herkent jezelf hierin:

Klantoriëntatie | Initiatief | Aansturen van groepen | Stressbestendigheid | Resultaatgerichtheid | Samenwerking


Sollicitatieprocedure:

Enthousiast? Mooi! Klik dan snel op de reageer-button. Je kunt je reactie richten aan Claudia van Zoeren - Helbers (Manager Klantenservice bij fonQ).